»Dela je še kar nekaj, v sklopu šole smo se osredotočili na eno steno, kjer so bile v celoti izvedene tehnologije čiščenja, utrjevanja in retuširanja. Zdaj ostane še zaključek retuširanja, posvetili pa se bomo tudi celotni severni steni cerkve in ostankom poslikav na zahodni steni.«
»Restavriranje lunete na slavoločni steni, ki se je obnavljala prvo leto, je bilo izredno zahtevno, ker je bila zelo preslikana. Težko je bilo odstraniti umazanijo in neustrezne preslikave. Problem je bil tudi, ker je bila poslikava delo dveh različnih avtorjev, dveh različnih obdobij, in je bilo treba to nekako združiti.«
»Ne želimo, da kip izgine. Mora biti prikazan javno, a ne na steni cerkve. Spada v muzej, skupaj s podanim jasnim zgodovinskim kontekstom o antisemitizmu v srednjem veku.«
»Freske so umeščene tudi v arhitekturni prostor, ki je poznogotski. Biserček pa je kip svetega Mihaela, tako da je to celostna poznogotska umetnina. Prav zato ima še toliko večjo vrednost.«
»Potreben je še dogovor z Restavratorskim centrom ZVKDS-ja o načinu prezentacije fresk, kajti najpomembnejši del fresk je še vedno v Ljubljani na restavriranju, a se to počasi zdaj zaključuje. Mi si želimo, da bi strop šel na strop, v Ljubljani imajo nekoliko drugačno mnenje.«
»Tukaj lahko občudujemo čisto zadnje obdobje pompejske stanske slikarije, ki jo krasijo neverjetne podrobnosti. Pred temi podobami lahko stojiš več ur, pa še vedno odkrivaš nove podrobnosti.«
»Skoraj vse srednjeveške freske, ki so danes znane, so bile v določeni fazi prebeljene.«
»Ob 6.30 bom vodil velikonočno procesijo, nato pa v novomeški stolni cerkvi še velikonočno mašo.«
»Flora, boginja cvetja in poletja. Jupiter z bliskom v roki je osrednji lik večje kompozicije, v kateri mu delata družbo Flora in Hermes.«
»Bolje je iti v gostilno kot v cerkev. V cerkvi pije le duhovnik, v krčmi pa vsi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju